Σελίδες

4/12/07

Μνήμες....Νotis Sfakianakis


Μνήμες... Το νέο δισκάκι του Νόταρου....
Κυκλοφόρησε την περασμένη δευτέρα..Άκουγα το πάρτα στο ράδιο και μου θύμιζε λίγο Πετρέλης style. αλλα οκ...μαρέσει ειναι καλό και δυνατό τραγούδι..Το "Τα κλεμμένα" ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΑΠΛΑ. μου θυμιζει "Στέλλα η σμυρνιά" τρομερό τραγούδι!!...Και ανυπομονούσα να κατεβάσω το cdακι να το ακουσω.
Κατάφερα σήμερα να αγοράσω το δίσκακι του από το iTMS στην αρχή δεν μου άρεσε κανενα τραγούδι σχεδόν εξών, από το "Τα κλεμμένα". Το "Πάρτα" στο δισκάκι είναι μαλακία σε σχέση με αυτό που ακουγόταν στα ραδιόφωνα και στο videoclip.

Tώρα που το έχω ακούσει καμία 10αρια φορές, έχω ξεχωρίσει τα εξής: Το νόημα του κόσμου, Θα βρω τη δύναμη, Πόσο κακό μου κάνεις, Πάρτα, Τα κλεμμένα, Χάρε να ήσουν άνθρωπος, Αριστερά ( ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ.)

Το cd θέλει πολύ καλό άκουσμα για να εκτιμήσετε τα τραγούδια του δίσκου αυτού. Του Βασίλη Δήμα του πάνε πιο πολύ τα κοινωνικά που ΓΑΜ...ΑΝΕ στο "Κοινωνία ώρα...7:00"......

Μπράβο στο Νότη που ξέρει να βγάζει CD μόνο όταν έχει τραγούδια...και δεν βγάζει για να κάνει απλά εισπράξεις...