Σελίδες

28/4/08

Opel Corsakiiiiiiiiiiiiiii :P

Χαίρετε... ποιός αλλος εγώ να χαίρομαι με το νέο απόκτημα μου.

Εδώ και 2-3 βδομάδες είμαι ο πανεφτυχής κάτοχος ενός Opel Corsa(kiiiiiiiiiiii) :P 1200cc.
Ναι ναι το μωρό μου το πήρα... να ναι καλά ο μπαμπάς που με έβαλε στο σωστό δρόμο με το Vectra :P

Το πήρα φυσικα μεταχειρισμένο... χωρίς δευτερη σκέψη γιατί ηταν λαμπάδα μιλάμε μηχανικά και εμφανισιακά. και οσα ειδα απο το 2002 και μετα που ηταν προς πώληση ηταν χρέπια μπροστά του :P

Τεςπα το τιμόνι κοπάναγε και γενικα ολο το μπροστα μερος του αμαξιού... το πήγα service 450 ευρώ κουστούμι.
βάση μηχανής, κρεμαγιέρα, ψαλίδια και κατι αλλα.. αλλο τους πήγα αλλο μου δώσανε ομως :P

Τώρα ειναι ΛΑΜΠΑΔΑ μιλάμε.. εδώ φώτο του


φτού φτου μην το ματιάσω το μανάρι μου




Πήγαμε χαλκίδα με τα φιλαράκια μου. Τελική έγραψε 172χλμ/ώρα αλλά ηταν 3μιση το πρωι και η Εθνικη δεν είχε αμάξι για 5 χιλιόμετρα.

Δεν χρειάζεται να το ξανατρέξω τόσο. 120χλμ τώρα και πολλά του ειναι. απλά ειδα το όριο του

Αντε μεγιές μου και εσείς οτι επιθυμείτε να σας γίνει παιδιά!!!!!!

1 μίλησαν:

suicico είπε...

Με γεια σου και καλοταξιδο ..
και φυσικα σουπερ προσεκτικα :D